Sursă foto: Pixabay
Sursă foto: Pixabay

Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.

Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.

Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.

De asemenea, utilizatorii pot intra în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.

RAJA: ”Pentru că nu toți sunt dispuși să aștepte un răspuns prin e-mail sau pur și simplu nu doresc să folosească tehnologii precum social media și chat live, prin intermediul Call Center se oferă tuturor utilizatorilor șansa de a intra în contact cu compania”

Preluarea apelurilor se face rapid, iar solicitările de suport și asistență sunt soluționate de cele mai multe ori pe loc, angajatul societății având acces la toate interacțiunile pe care clientul le-a avut anterior cu compania”, a transmis societatea din Constanța.

Astfel, în situația în care pe parcursul convorbirii telefonice, angajatul Call Center constată că nu poate oferi o soluție problematicii expuse, îndrumă apelantul către compartimentele specializate care dețin informațiile necesare.

Pentru a transmite consumul de apă, utilizatorul trebuie să cunoască codul de abonat, care este disponibil pe factură, indexul afișat de contor și perioada de transmitere a acestuia

Indexul se citește fără zecimale și trebuie transmis cu cel puțin 5 zile înainte de perioada de consum înscrisă pe factură, astfel încât să poată fi luat în calcul la facturare.

Dacă abonații dețin mai mulți contori pe sistemul de alimentare cu apă, trebuie să transmită indexul pentru fiecare apometru în parte, pe baza seriei aparatului de măsură (ultimele patru cifre din seria contorului).

Este important de menționat că RAJA SA își rezervă dreptul de a nu utiliza pentru facturare indexul transmis, dacă acesta indică variații mari de consum față de media istorică, sau dacă este necesară efectuarea unei citiri de către reprezentantul societății.

Asigurarea accesului la contor este singura cale prin care societatea poate furniza un serviciu corect facturat și poate oferi abonaților posibilitatea de a avea un control asupra consumurilor și a funcționării instalațiilor interioare.