Gina Pistol (PlayTech)

Gina Pistol a dat „cuțitele” Chefilor pe biberoanele și scutecele fiicei sale, pe care o are împreună cu Smiley. Cum rolul său de la emisiunile prezentate la Antena 1 a fost preluat de Irina Fodor nu puține au fost vocile răutăcioase care au anunțat o despărțire de postul tv, mai ales că noua prezentatoare pare să se fi integrat perfect în noul rol.

Potrivit OK Magazine, proaspăta mămică a ținut să infirme aceste zvonuri, precizând că doar s-a sfătuit cu Irina, „ca de la femeie la femeie”, și nimic mai mult.  

Gina Pistol între cuțitele Chefilor (Facebook)

„Nu se pune problema ca eu să plec de la Antenă, sunt doar nişte zvonuri, vă asigur de asta! Am un contract care va mai dura câţiva ani, deci nu voi pleca aşa cum spun zvonurile. Eu am prezentat Asia Express timp de trei sezoane, aşa că, normal, i-am dat nişte sfaturi Irinei Fodor, am totuşi experienţa celor trei ani”, a declarat Gina Pistol pentru Fanatik, citată de OK Magazine.

Conștientă de faptul că aceste proiecte sunt „de drum lung”, Gina a vrut doar să o ajute pe Irina, nicidecum să îi predea ștafeta. „Am făcut-o ca de la femeie la femeie, pentru că este un proiect obositor, este istovitor şi durează mult. Stai plecată aproape două luni, eşti departe de familie, iar asta este greu şi pentru tine, şi pentru toi cei implicaţi. Când ai o zi obositoare, dacă eşti acasă, te întorci seara, la confortul tău. Dar aşa, cum eşti plecată, totul devine mai dificil”, a mai spus Gina Pistol, potrivit sursei menționate.

Gina Pistol lucrează de acasă

Mămica Gina își ocupă puținul timp liber pe care îl are de la „preluarea” noii funcții în familie cu diverse contracte de imagine, pe care le poate efectua din confortul casei.

Gina Pistol, Instagram

Potrivit wowbiz, Gina Pistol s-a asociat în urmă cu ceva vreme cu un brand de cosmetică, dar și cu firme care fac articole pentru bebeluși. Cum aceasta are o comunitate de urmăritori în social media destul de numeroasă și costurile de promovare pentru produse este pe măsură, blonda primind pe o postare de promovare între 1.000 și 2.000 de euro.

Citește și: Dorian Popa, Cheluțu și „fabrica de bani”