Sursă foto: Pixabay
Sursă foto: Pixabay

RAJA anunță că mai mulți consumatori din Agigea, Lazu și Eforie se confruntă cu lipsa apei potabile.

Biroul de comunicare al societății constănțene RAJA, cel mai mare operator regional din România în domeniul alimentării populației cu apă potabilă, a precizat că există o avarie la nivelul rezervorului Stației de Pompare Bifurcație Cumpăna.

Prin urmare, echipele operatorului vor interveni astăzi, 8 august 2023, pentru remedierea avariei survenite pe conducta de aducțiune, cu diametrul de 800 mm.

Pentru executarea acestor lucrări, se sistează furnizarea apei potabile până în jurul orei 18.30, în localitățile Agigea, Lazu și Eforie

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție deplasate la fața locului vor face tot posibilul pentru remedierea avariei și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul emis de societatea RAJA.

RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7

Reamintim că societatea din Constanța dispune de un serviciul de Call Center care este accesibil prin numărul unic 0241 924.

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.