Gmail va utiliza bife albastre pentru confirmarea identităţii utilizatorului

La baza noilor bife albastre stă BIMI (Brand Indicators for Message Identification), o funcţionalitate prin care companiilor li se cere să-şi autentifice logo-ul pentru a fi folosit ca avatar.

Bife albastre, care seamănă cu cele aplicate pe Twitter în ultima vreme, vor fi afişate de Gmail pentru a ajuta utilizatorii să identifice sursele legitime. Pe viitor, în dreptul expeditorului a cărui identitate a fost verificată şi în care utilizatorul poate avea încredere, Gmail va afişa o bifă albastră, nu foarte diferită de cea de pe Twitter, potrivit g4media.ro.

La baza noilor bife albastre stă BIMI (Brand Indicators for Message Identification). Este vorba despre o funcţionalitate mai veche, prin care companiilor li se cere să-şi autentifice logo-ul pentru a fi folosit ca avatar.

Companiile care s-au verificat anterior în acest fel vor primi automat bifa albastră. Dacă ţin pentru câteva secunde cursorul deasupra noii bife albastre, utilizatorii vor vedea un mesaj care le va spune că expeditorul a fost verificat şi că deţine domeniul şi logo-ul. Acelaşi sistem de verificare va fi folosit în ceea ce priveşte spam-ul şi va fi de folos ambelor părţi, mesajele expeditorilor verificaţi vor ajunge în Inbox-ul destinatarului, în loc să fie marcate, din greşeală, ca spam. Noua funcţionalitate a început deja să fie implementată treptat atât pentru Workspace, cât şi pentru utilizatorii individuali, astfel că utilizatorii Gmail vor începe, în curând, să vadă noile bife albastre.

Profesor condamnat la închisoare cu suspendare pentru favoruri sexuale făcute unei eleve