Societatea RAJA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență

Societatea RAJA a dat asigurări precizând că, în toată această perioadă angajații societății au depus toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi

Timp de 4 zile, societatea RAJA SA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență, ca urmare a atenționărilor meteo de cod galben și portocaliu, emise de Administrația Națională de Meteorologie.

Fenomenele vizate au fost averse cu caracter torențial, putându-se înregistra cantități de apă de 40…60 l/mp, în intervale scurte de timp sau prin acumulare, asociate și cu descărcări electrice, intensificări ale vântului și vijelii.

20 de echipe au fost pregătite să intervină în municipiul Constanța și 31 în celelalte localități din județ

Biroul de comunicarea a anunțat că, pentru a acționa cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate, la nivelul comandamentului au fost constituite 51 de echipe de intervenție. Dintre acestea, 20 de echipe au fost pregătite să intervină în municipiul Constanța și 31 în celelalte localități din județ.

Formațiile sunt dotate cu autospeciale tip womă, vidanje, motopompe de mare putere și autoutilitare, ce vor asigura permanența în toată această perioadă.

Problemele care pot apărea în funcționarea acestora, dar care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt)”, se arată în comunicatul societății.

RAJA SA a făcut tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor

Potrivit comunicatului, consumatorii care au înregistrat deficiențe ale sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, au putut sesiza avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.