Gabriela Firea
Gabriela Firea

Va fi modernizat Bucureștiul și se va circula mai bine. Când spun mai bine nu mă refer doar la șoferi. Circulația înseamnă și pietoni, dar și biciclete. Și da, pot afirma că invidiez Bucureștiul pentru pistele de biciclete. Vor sări mulți cârcotași care să-mi aducă argumente, să mă contrazică cu eternul citat ”nu avem infrastructură” sau să insiste pe ideea de campanie electorală.

Concursuri sunt în orice oraș. Și o spune un om din Galați, care se amuză când vede ”pistele” pentru biciclete din orașul natal. Sau viteza cu care ”se repară” ceva. Da, ghilimelele sunt puse intenționat.

Într-o cursă pentru un post, fie el la primărie sau în orice altă instituție, poți alege sau poți pierde. Dacă alegi să investești într-un București modernizat, faci ceva pentru locuitorii capitalei. Care da, vor alege dacă te vor sau nu, după:

”De astăzi, pe Șoseaua Fabrica de Glucoză se circulă pe patru benzi, două pentru fiecare sens de circulație, între Șoseaua Petricani și strada Barbu Văcărescu. Această zonă intens circulată a pus ani de zile nervii șoferilor la grea încercare.

Am găsit acest proiect, inițiat acum peste 6 ani, blocat și cu niște costuri uriașe. Am schimbat strategia și am făcut economii importante la buget. Am încheiat șantierul într-un an și 8 luni.

Acum avem o legătură modernă cu Autostrada A3, cu acces facil într-o zonă în plină dezvoltare.

În ultimele zile a fost pus în funcțiune sistemul de semaforizare, sistemul de iluminat public modern și economic, au fost montate separatoare de sensuri și au fost realizate toate marcajele rutiere.

De asemenea, în timp record a fost reconfigurată total intersecția cu strada Gara Herestrău. Astfel, au fost rezolvate problemele la intrarea către Inspectoratul Județean de Poliție Ilfov, Muzeul Național al Aviației Române și mai multe clădiri de birouri.

Am investit in acest proiect peste 27 de milioane de euro, sumă care include și exproprierile.

– Lărgirea Șoselei Fabrica de Glucoză a fost primul proiect integrat de infrastructură din București. Pe lângă lărgirea carosabilului, au fost modernizate și reconfigurate toate rețelele de utilități din zonă. De asemenea, proiectul a fost modificat în timpul execuției în funcție de cerințele locuitorilor din zonă.

– Există piste pentru bicicliști și trotuare proiectate și executate conform normativului în vigoare, avizate în prealabil de Brigada Rutieră. Potrivit proiectului tehnic, pistele pentru bicicliști au 1,5 metri lățime, iar trotuarele 2 metri lățime. Pe trotuar, au fost proiectate la cererea Direcției de Mediu alveole pentru copaci, de 1 metru lățime, iar acolo unde lățimea trotuarului s-a micșorat a fost găsită o soluție pentru integrarea alveolelor în trotuar.

– Lucrările la tronsonul cuprins între Bulevardul Barbu Văcărescu și Calea Floreasca au fost întârziate din cauza lucrărilor ample la magistrala care alimentează cartierul Aviației cu apă caldă și căldură.

– În zona Floreasca, au fost schimbați aproape 500 de metri din această conductă. Astfel, o dată cu modernizarea carosabilului a fost rezolvată și problema alimentării cu agent termic în cartierul Aviației. Acest tronson va fi finalizat în circa două săptămâni, în funcție de condițiile meteo.

#RezultatePentruBucuresteni

#SantiereleCapitalei

#BucurestiulModernizat

#PentruOameni”, a declarat Gabriela Firea pe pagina de Facebook.

Citește și: Primăria Capitalei a redat circulației Șoseaua Fabrica de Glucoză

#News