Emma Răducanu face senzație și pe podium, nu doar pe terenul de tenis

Sportiva multiculturală are primul contract după succesul de la US Open: este ambasadorul unui brand de bijuterii

Emma Răducanu (18 ani) a confirmat ceea ce specialiștii în marketing sportiv au prezis încă de săptămâna trecută, după succesul răsunător de la US Open, când a câștigat primul său trofeu de Grand Slam, venită din calificări și fără set pierdut. Aceștia au „avertizat” că sportiva multiculturală (tatăl român, mama chinezoiacă, născută în Canada și mutată în Regat pe câns avea numai doi ani) are potențial uriaș de marketing și poate ajunge la un câștig de circa 20 de milioane de lire sterline în următorii doi ani, mai mult, că acesta poate fi doar începutul. Tocmai multiculturalitatea sa fiindu-i un avantaj, în contextul în care se poate adresa unei piețe mult mai mari decât a altor sportive.

Conrad Wiacek, conducătorul departamentului de analiză sportivă de la GlobalData, consideră că farmecul Emmei Răducanu merge dincolo de ce arată pe terenul de tenis. „Victoria sa o duce dincolo de tenis şi sport din punct de vedere al marketingului. Unul dintre cele mai impresionante lucruri a fost mesajul său în mandarină pentru urmăritorii chinezi, deoarece o problemă majoră pentru vedetele sportului occidental pentru a avea succes în China este bariera limbajului”, potrivit Hotnews.

Concret, la nici 10 zile de la acel moment, Emma Răducanu a „prins” primul său contract, devenind ambasadorul celebrului brand de bijuterii  Tiffany & Co. „Perla coroanei! Emma Răducanu strălucește cu diamante de la Tiffany & Co. la London Fashion Week, după ce a fost numită noul ambasador al brandului”, au titrat jurnaliștii de la Daily Mail.

Emma Răducanu, alături de Beyoncé și Jay-Z

„Sunt foarte încântată să mă alătur familiei @tiffanyandco ca ambasador. Să port aceste bijuterii speciale, în ultimele săptămâni, a fost o onoare”, a scris Emma Răducanu pe Instagram. În marea familie a Tiffany & Co se mai află Tracee Ellis Ross, Anya Taylor-Joy, și cuplul Beyoncé și Jay-Z.

Anunțul oficial al numirii ca ambasador al brandului de bijuterii a fost făcut de redactorul șef al ediției britanice a revistei Vogue și vice-președintele executiv al companiei în cadrul evenimentului anual al Vogue X Tiffany Fashion & Film. De altfel, Emma Răducanu a avut o serie de pictoriale în care preluate de presa din întreaga lume.

Succesul sportivei nu pare să îi fi luat din inocența vârstei, mai mult, aceasta a afirmat că părinții vor fi cei care îi vor administra premiul, de 2,5 milioane de dolari, câștigat la US Open. „Premiul îl voi lăsa părinților mei și antrenorilor. Eu mă concentrez doar pe ce îmi place să fac, adică să joc tenis”, a explicat Emma Răducanu în conferința de presă de după victoria de la New York.

Citește și: Emma Răducanu și „mândria de a fi români”