Facebook vrea să își revoluționeze conținutul, pentru a concura cu Tik Tok

Messenger va fi reintegrat în Facebook.

Compania Meta a decis să își revoluționeze aplicațiile pentru a face față concurenței Tik Tok. Astfel, după ce în urmă cu opt ani a decis să separe Messenger de Facebook, Meta vrea să readucă soluţia de chat în cadrul reţelei în care a fost creată, o decizie care va întări poziţia Facebook. Aplicația Messenger va avea un buton care va fi foarte vizibil în Facebook, așezat în colţul din dreapta sus al ecranului. Propunerile de modificări reies din unele documente interne, consultate de jurnaliştii americani de la The Verge, care conţin un plan de soluții care vor ajuta Facebook să concureze cu Tik Tok, potrivit ziare.com.

TikTok este un mare rival pentru Meta, noua denumire a  Facebook, oficialii companiei fiind preocupați serios de concurență, potrivit documentelor.

Reintegrarea Messenger în Facebook este una dintre soluţiile propuse de actualul şef Facebook, Tom Alison

Facebook vrea să-şi modifice algoritmul, dorind să facă newsfeed-ul mai interesant, pentru a-şi menține utilizatorii, încercând astfel să ofere o alternativă la TikTok .Algoritmul va afişa postări din întreaga reţea socială, nu doar de la prietenii, paginile şi grupurile urmărite de utilizator. Aceasta este o schimbare pe care Instagram a făcut-o deja pentru feed-ul principal. Pagina principală va avea două componente de bază. Astfel, un rând va conţine Stories şi Reels, urmat de un feed care va afişa postări virale din întreaga reţea şi chiar preluate de pe Instagram. Toate aceste modificări vor fi făcute pentru a concura mai bine cu TikTok, aplicaţie ce are o rată de download cu 20% mai mare decât Facebook şi cu 21% mai mare decât Instagram. Potrivit  studiilor, în cazul unui iPhone, utilizatorii petrec cu 78% mai mult timp decât pe Facebook.

Mai mult de 14% din populația lumii a avut boala Lyme