Sursa foto: Pixabay
Sursa foto: Pixabay

Pentru remedierea unei avarii pe conducta de aducțiune, cu diametrul de 800 mm din localitatea Agigea, echipele RAJA au fost nevoite să reducă presiunea apei potabile pe tronsonul cu deficiențe.

Având în vedere lungimea conductei, diametrul mare și implicit numărul mare de consumatori deserviți, lucrătorii RAJA fac tot posibilul pentru remedierea situației fără a sista apa către consumatori

Astfel, astăzi – 13 noiembrie 2023, în intervalul orar 09.00 – 15.00, se furnizează apă cu presiune scăzută în localitățile Eforie Nord și Agigea, în zonele înalte putându-se înregistra lipsa apei la robinete.

Ne cerem scuze tuturor abonaților afectați, pe care îi asigurăm că echipele RAJA fac tot posibilul pentru remedierea avariei și reluarea furnizării apei potabile în parametrii optimi, în cel mai scurt timp”, a transmis societatea din Constanța.

Serviciul de Call Center al companiei RAJA este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.

De asemenea, utilizatorii pot intra în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.

Biroul de comunicare al societății RAJA din Constanța informează că astăzi – 27 octombrie 2023, s-a înregistrat o avarie la nivelul conductei de distribuție, cu diametrul de 600 mm, din orașul Năvodari, județul Constanța.