Un București altfel, un București albastru și un București pe trotinetă. O campanie care se mișcă în ton cu schimbarea este și o campanie care insistă să schimbe mentalități. Și să expună multe abuzuri, chit că vorbim de abuzuri lipite de stâlpi.

Am văzut o campanie altfel, pentru un vot altfel și am văzut pancarte în mișcare, care se adresează Bucureștiului nou, modern, civilizat, dar și cartierelor mărginașe, străzilor peticite și parcărilor arhi-pline.

Campania lui Cristian Popescu Piedone arată că o schimbare nu începe mereu din centru și, chit că poate fi o schimbare bruscă, radicală, nu tot ceea ce este brusc este și agresiv.

”Ce să fac? Fac și eu ce pot! Astăzi am început și eu campania de a pune steagul pe stâlp. Sunteți obișnuiți. Probabil ați văzut tot sectorul, cu câte patru steaguri pe un stâlp. Tot sectorul este împânzit de candidați și sunt bani aruncați. Ei cred că, dacă au figurile lor pe blocuri, pe panouri publicitare sau pe stegulețe pot păcăli în continuare oamenii, se înșeală amarnic.

Imaginea nu trebuia să fie văzută pe panouri. Ci în teritoriu.”, a declarat Cristian Popescu Piedone.

Legat de conversația cu cetățenii, nu avem o declarație, ci un dialog simplu și un steguleț albastru:

”Am stat doar în stradă, și doar lângă oameni. Dar oamenii trebuie să conștientizeze că, ceea ce votează, aia aleg. Vedeți? Uitați câți bani se dau degeaba pe aceste imagini! O să pun și eu stegulețul meu aici și o să spun: Eu sunt mic, dar voi știți să mă faceți mare! Votează Piedone!”

Teritoriul înseamnă ansamblu și înseamnă discuții și apropiere. Mai ales, apropiere de cetățeni. S-au dus discuții cu oamenii din București și s-au calculat stâlpii împânziți cu personalități care au speranțe la un post călduț în primărie. Prea multe stegulețe, pentru prea puțini stâlpi.

Citește și: Piedone vrea să mute primăria Sectorului 5 în stradă, printre oameni

#News