Circulație dirijată, cu semafoare, în următoarele 6 luni, pe DN 57 Clisura Dunării 

Se amenajează copertine de protecție din cauza căderilor masive de stânci de pe versant

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a început lucrările pentru amenajarea unei copertine de protecție, pe DN 57 Clisura Dunării, șosea care a fost închisă, în ultimele luni, din cauza căderilor masive de stânci de pe versant, potrivit g4media.ro.

La Cozla, între Orșova și Moldova Nouă, se construiește o copertină din beton, care să îi protejeze pe șoferi, dacă se reactivează căderile de stânci și bolovani de pe versant.

Copertina de la Cozla, la trecerea din județul Mehedinți în Caraș-Severin, are o lungime de 100 de metri, este o construcție identică celor de pe DN 7C Transfăgărășan. Lucrările durează șase luni, perioadă în care se va circula dirijat, cu semafoare. „Pe Clisura Dunării a început realizarea structurii tip «polată» din grinzi de beton armat pentru reținerea blocurilor de rocă cu risc de prăbușire. Polata se va realiza pe o lungime de circa 100 m. Structura este alcătuită din pile cu ranforturi din beton armat, amplasat la 6 metri interax spre Dunăre, respectiv pereți de retenție în partea dinspre versant. Printre elevații și fundații sunt dispuse ancore din bare autoforante cu o lungime variabilă, fiind ancorate 4 metri în versant. Suprastructura este alcătuită dintr-un ansamblu de travee din beton armat turnat monolit, grinzi prefabricate, respectiv o placă de suprabetonare cu grosime variabilă și un strat de protecție de minim 50 cm grosime, din pământ, pentru atenuarea șocului produs de blocurile de rocă, în cazul în care se vor mai desprinde de pe versant.

Fostul premier italian Silvio Berlusconi a murit