Sursă foto: Pixabay
Sursă foto: Pixabay

Pentru executarea lucrărilor de remediere a unei avarii apărută pe magistrala de alimentare cu apă, cu diametrul de 1000 mm, din incinta Stației de Tratare și Pompare Palas, din municipiul Constanța, RAJA SA este nevoită să sisteze furnizarea apei potabile, astăzi 12 decembrie 2023, în intervalul orar 18.30 –  23.00.

Vor fi afectați de lipsa apei consumatorii din zona delimitată de str. Dezrobirii  – Baba Novac  – I. L. Caragiale – bd. I.C. Brătianu, precum și presiune scăzută în Cartierul Coiciu iar la etajele superioare se poate înregistra lipsa totală a acesteia.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor, pe care îi asigurăm că, imediat ce disfuncționalitățile de la nivelul sistemelor de alimentare cu energie electrică vor fi remediate, echipele RAJA vor relua furnizarea apei”, a transmis societatea RAJA.

Serviciul de Call Center al companiei RAJA este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.

De asemenea, utilizatorii pot intra în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.

Biroul de comunicare al societății RAJA din Constanța informează că astăzi – 27 octombrie 2023, s-a înregistrat o avarie la nivelul conductei de distribuție, cu diametrul de 600 mm, din orașul Năvodari, județul Constanța.