Sursă foto: Pixabay
Sursă foto: Pixabay

Compania Mars Wrigley a luat decizia controversată de a elimina bomboanele Bounty din cutiile Celebrations.

În urma unui sondaj, compania a descoperit că 39% dintre consumatori evită bomboanele cu cocos, transmite publicația Sky News.

Deși pare amuzant, oamenii au acuzat că existența bomboanelor Bounty duce la certuri în familie

Noile cutii Celebrations vor conține bomboane ca Mars, Snickers, Milky Way, Galaxy și Maltesers.

Mars Wrigley a spus că a intervievat 2.000 de britanici cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani. Rezultatele au sugerat că 18% lasă bomboanele Bounty în cutie. Mai mult, 58% dintre respondenți au parte de certuri în familie în momentul în care evită aceste dulciuri.

În același timp, 39% și-au dorit ca batoanele cu cocos să dispară definitiv.

Aproximativ 28% dintre respondenți au afirmat că nuca de cocos nu are ce căuta într-un baton de ciocolată

Cu toate acestea, compania a spus că încă nu este pregătită să ia o decizie finală, după ce 18% au numit Bounty ca favorit.

Sondajele au sugerat că acest produs este mai popular în rândul persoanelor cu vârsta peste 55 de ani.

Anul trecut, cei care urăsc Bounty au putut să returneze bomboanele nedorite și să le schimbe cu altele după perioada Crăciunului.

Nu apreciezi ceea ce ai până nu dispare. Îi asigurăm pe iubitorii bomboanelor cu cocos că încă sunt șanse ca aceste dulciuri să reapară după Sărbătorile de Iarnă”, a explicat Managerul senior al brandului Celebrations, Emily Owen.