Sursa foto: Facebook/Dan Oros

Google România a oferit „Recenzia de Aur” unui număr de 24 de afaceri din domeniul HoReCa.

Potrivit comunicatului de presă citat de AGERPRES, criteriul principal a fost reprezentat de aprecierile înregistrate pe Google Maps, în ultimele o sută de zile.

Au fost premiate afaceri din toate cele opt regiuni de dezvoltare

„Unul dintre principalele obiective ale Google în România este să sprijinim atât persoanele fizice, cât şi afacerile mici să crească prin digital. Proiectul Recenzia de Aur îşi propune să facă cunoscute acele afaceri care sunt apreciate de clienţi prin note şi recenzii pe Google Maps şi Căutare.

O prezenţă digitală puternică, ce poate fi creată prin instrumente gratuite şi la îndemână precum actualizarea Profilului Companiei pe Google, ajută micile afaceri să fie vizibile către clienţi din toată ţara şi chiar din străinătate.

Ne bucurăm totodată că putem să oferim aceste premii în special afacerilor din HoReCa, una din cele mai afectate industrii în ultimii ani”, a declarat Dan Oros, Director de marketing.

Afacerile premiate sunt din cele opt regiuni de dezvoltare ale României şi trei domenii de activitate (restaurante, hoteluri şi cafenele).

Era absolut necesar ca profilul să fie verificat şi actualizat cu toate detaliile în profilul Google al companiei. În plus, trebuia ca afacerile să fi publicat actualizări constante. Au fost selectate companiile care aveau minim 100 de recenzii pe Google Maps şi un rating de cel puțin 4,5 stele.

Afacerile cu un profil Google la zi sunt mai căutate de clienți

În România, profilurile afacerilor actualizate cu toate detaliile în Google Maps sunt mai căutate. Acestea primesc de 4,9 ori mai multe apeluri telefonice, în comparaţie cu profilurile incomplete. De asemenea, site-urile lor sunt de 3,1 ori mai vizitate, informează sursa citată.

Reprezentanţii Google au precizat și că recent a fost dezvoltat instrumentul Oportunităţi Locale. Acesta are ca scop ajutarea IMM-urilor româneşti printr-o prezență mai bună în mediul online. Astfel, afacerile mici și mijlocii pot ieși în evidenţă în motorul de căutare.

În prezent, pe Google Maps se regăsesc peste 13.000 de restaurante. Dintre acestea, mai mult de o mie au rating peste 4,5 stele și peste o sută de recenzii.

Totodată, 10.000 de hoteluri/unităţi de cazare au un profil pe platformă. Peste 1.000 dintre ele înregistrează un rating de peste 4,5, la peste 100 de recenzii.

Pe Google Maps se regăsesc și 3.000 de cafenele. Aproximativ 400 dintre acestea au rating de peste 4,5, la mai mult de o sută de recenzii.

Citește și Scurgeri neobișnuite la două gazoducte care trec din Rusia pe sub Marea Baltică