Directorul de la Poșta Română: Posesorul unui card de energie poate suna la call center pentru a chema factorul poștal să-i încaseze factura

Directorul Poștei Române a precizat că recordul apelurilor la call-center a fost înregistrat miercuri, când au fost peste 8.000 de apeluri.

Poșta Română a cumpărat cele 7.000 de terminale mobile pentru angajații care vor încasa facturi cu cardurile de energie din 20 februarie. „Ne așteptăm să le folosească la capacitate maximă”, spune  directorul Poștei Române, Valentin Ștefan.
Întrebat dacă angajații poștei au învățat să folosească aceste aparate, directorul Poștei spune că ”este un alt test pe care o să-l aflăm săptămâna viitoare, potrivit digi24.ro.

” În principiu nu ne facem griji, pentru că utilizarea unui PDA nu necesită o pregătire mai mare decât cunoștințele necesare pentru folosirea unui telefon mobil modern. Așa că nu cred că va fi o problemă mai ales că utilizarea lui necesită doar folosirea unei aplicații în primă fază”.

Directorul Poștei Române a declarat  că majoritatea beneficiarilor acestor carduri sunt pensionari care știu și zilele în care poștașii vin la ei acasă. În cazul în care o persoană nu știe ziua în care poștașul este în zona sa, atunci poate suna la call-centerul Poștei Române la numărul 031.9966. La acest număr poate solicita ca un poștaș să vină la adresa sa pentru a-i încasa factura.
„Majoritatea beneficiarilor de carduri de energie sunt și clienții noștri. Adică sunt fie pensionari și le ducem pensiile acasă, sunt fie persoane care primesc ajutor social sau alt tip de ajutor din partea statului, așa că există deja o legătură între angajatul poștei și persoana respectivă, se știe un nr. de telefon, se cunosc. Dacă există o persoană care nu cunoaște poștașul, atunci acea persoană poate să sune la call-centerul pus la dispoziție de Poșta Română la nr de telefon 031.9966 și poate să ceară să vină un poștaș acasă și să-i încaseze factura. E un serviciu nou pentru noi și avem puține emoții să nu pierdem vreo solicitare. Așa cum un coleg al nostru știe că trebuie să ducă o scrisoare la o anumită adresă, poate să meargă fizic acolo fără să ducă nimic”, mai spune Valentin Ștefan.

Directorul Poștei Române a precizat că recordul apelurilor la call-center a fost înregistrat miercuri, când au fost peste 8.000 de apeluri.


”Ne descurcăm foarte bine pentru un call-center creat special pentru acest proiect. Există niște perioade în zi, cum ar fi prânzul, când timpul de așteptare este mai lung”. Cei mai mulți întreabă când primesc cardul, dacă îl mai primesc și dacă sunt eligibili pentru acest card de energie. \

Bărbat arestat preventiv după ce a agresat cu pumnul un poliţist